Położenie swobodne gruszki podciśnieniowej przy turbo w ALH?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ametyst1973
    Drive
    • 2012
    • 42

    Położenie swobodne gruszki podciśnieniowej przy turbo w ALH?

    Kpl filtrow knechta we Wrocławiu do mojego auta : 105 zl ( bez paliwowego ) vs najtansza oferta z alledrogo - za 110 Paliwowy 102 zl knecht / 87 Bosch

    Niestety olej Motula Specific - 291 zl. Takze tutal polegli sromotnie

    Nie mniej jednak - działa perfect :twisted:
  • aro333
    Ambiente
    • 2011
    • 167
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    Położenie swobodne gruszki podciśnieniowej przy turbo w ALH?

    Dalej drążę temat, choć juz jestem umówiony na naprawę. Tak z ciekawosci w jakim położeniu powinna być gruszka podciśnieniowa ta przy turbinie w silniku ALH? Jak rozumiem to stan swobodny czyli na nie pracującym silniku gruszka i jej sztanga powinna być wyciagnieta na maxa? Po odpaleniu następuje podciśnienie i gruszka zasysa sztangę do siebie az do momentu "oparcia się " o odbuj montowany na turbinie. I teraz co bedzie jak sztanga będzie oparta na tym odboju na zimnym wyłączonym silniku, czyli tak jakby gruszka na maxa zassała? Będzie przeładowanie turbo czy niedoładowanie? Już wiem ze raczej samą gruszkę mam uszkodzoną , bo testu strzykawkowego nie przeszla , ani nie wciaga ani nie odbija przy delikatnym pompowaniu. Coś tylko syczy w niej a wiec dziurawa. Nie mam jak jej odczepić od turbiny coby upenić sie czy czasami jeszcze dodatkowo nie stoją w miejscu zapieczony łopatki.

    Komentarz

    Pracuję...